12 Φεβρουαρίου 2012

Χριστουγεννιάτικο ρόφημα με τσάι, μήλο και κανέλα - Συνταγή από το Chef on Αir

Το ανακάλυψα μέσα στις γιορτές και το έχω φτιάξει αμέτρητες φορές από τότε. Φυσικά, οι δοσολογίες προσαρμόζονται κατά τα γούστα σας. Για παράδειγμα, οι 2 κουταλιές μέλι εμένα μου φαίνονται λίγες και βάζω περισσότερες. Όταν είναι φρέσκο, τα μήλα είναι εξαιρετικά αν φαγωθούν μαζί με το τσάι. Όσο μένει, τα μήλα χάνουν τη νοστιμιά τους, αλλά το άρωμα του ροφήματος γίνεται όλο και πιο μεστό. Προσωπικά, μου άρεσε καλύτερα την άλλη μέρα κι ας είχαν γίνει χάλια τα μήλα. Ελπίζω να σας αρέσει όσο κι εμένα!


Από την Ελένη Ψυχούλη 
 
ΥΛΙΚΑ
(Για 4 φλιτζάνια)
  • 4 φακ. Lipton Warming Μήλο-Κανέλα
  • 1 ξυλάκι κανέλας
  • 5 γαρύφαλα
  • 2 κ.σ. μέλι
  • 1 μήλο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μια μικρή κατσαρόλα προσθέτουμε 4 κούπες νερό, το μέλι, το ξυλάκι κανέλας και τα γαρύφαλα και βράζουμε.
Προσθέτουμε μέσα τις πυραμίδες τσαγιού, και το μήλο κομμένο σε κομματάκια. Αφήνουμε τις πυραμίδες να απελευθερώσουν το άρωμά τους για 3-4 λεπτά (ή για 30-40 λεπτά, όπως κάνω εγώ...).
Αδειάζουμε το τσάι μας σε τσαγιέρα και σερβίρουμε αν θέλουμε μαζί με τα κομματάκια μήλου και τα μπαχαρικά ή αν δεν τα θέλουμε, τα σουρώνουμε.
 
  
Τη συνταγή μπορείτε να τη βρείτε στο http://tinyurl.com/6qjwm72